Hana

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۱۲
    :):

پرواز

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ

***

 گاهی دلم میخواهد تمام اطرافیانم را خاموش کنم! همه ی افراد، همه ی مکانها، همه ی اتفاقات... و فقط خودم بمانم؛ بدون هیچ صدایی که بشنوم و چهره ای که ببینم. بدون درخواست دیگران؛ بدون کار درست و غلط. فقط خودم باشم و سکوت؛ مدت طولانی ای فقط تمرکز کنم و نفس عمیق بکشم...

   داشتن این فرصت ممکن نیست! حداقل برای من نه، حداقل برای الان نه! اما روزی از همه دل میکنم و میروم و آن لحظه است که احساس سبکی خواهم کرد. احساسی که تا وقتی به اصول خرده و کلیشه ای زندگی پایبند باشی تجربه اش نمیکنی. تا نخواهی دنیایت را تغییر دهی تجربه نمیکنی. 

 

 این را خیلی ها ثابت کردند که رهایی و پرواز کلید زندگی کامل است. اینکه مثل بقیه زندگی کنی و به خودت برای موفقیت های به ظاهر کافی ات افتخار کنی هنر نیست...

   "در پرواز هدفی بالاتر از پریدن به این سو و آن سو وجود دارد" -جاناتان مرغ دریایی-

28/02/1401

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۸
Hana Danvers

Diary

Fly

Rainycle

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی